INDEXANTHI.GR
Διάφορα

Ανακοίνωση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης

Από το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης ανακοινώθηκε ότι ισχύουν τα ακόλουθα αναφορικά με την είσοδο στους χώρους του και τα επισκεπτήρια:

Από την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου θα λειτουργεί μόνο η κεντρική πύλη εισόδου. Λόγω της ελεγχόμενης εισόδου, η πύλη των επειγόντων θα παραμείνει κλειστή.

Από το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου οι ώρες επισκεπτηρίου στις κλινικές του νοσοκομείου διαμορφώνονται ως εξής:

  • Μαιευτική-γυναικολογική: 13.00 – 14.00
  • Χειρουργική: 13.00-14.00
  • Ορθοπεδική: 13.00-14.00
  • ΩΡΛ, Ουρολογική, Οφθαλμολογική: 13.00-14.00
  • Μ.Ε.Θ.: 13.00-14.00
  • Παθολογική: 13.30-14.30
  • Καρδιολογική: 13.15-14.00
  • Παιδιατρική: 13.00-14.00.

Επιτρέπεται μόνο ένας επισκέπτης ανά ασθενή.

Παρακαλούμε για την αυστηρή τήρηση των παραπάνω και ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία των πολιτών.

Σχετικά άρθρα

Ομιλία στο κεντρικό Κ.Α.Π.Η. Ξάνθης για την ημέρα της γυναίκας

Καλοκαιρινό παιχνίδι-αφήγηση στο “Δύο”

Εγγραφές και τμήματα σε ωδείο, φιλαρμονική και σχολή χορού του δήμου Ξάνθης

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies