Από το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης ανακοινώθηκε ότι ισχύουν τα ακόλουθα αναφορικά με την είσοδο στους χώρους του και τα επισκεπτήρια:
Από την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου θα λειτουργεί μόνο η κεντρική πύλη εισόδου. Λόγω της ελεγχόμενης εισόδου, η πύλη των επειγόντων θα παραμείνει κλειστή.
Από το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου οι ώρες επισκεπτηρίου στις κλινικές του νοσοκομείου διαμορφώνονται ως εξής:
- Μαιευτική-γυναικολογική: 13.00 – 14.00
- Χειρουργική: 13.00-14.00
- Ορθοπεδική: 13.00-14.00
- ΩΡΛ, Ουρολογική, Οφθαλμολογική: 13.00-14.00
- Μ.Ε.Θ.: 13.00-14.00
- Παθολογική: 13.30-14.30
- Καρδιολογική: 13.15-14.00
- Παιδιατρική: 13.00-14.00.
Επιτρέπεται μόνο ένας επισκέπτης ανά ασθενή.
Παρακαλούμε για την αυστηρή τήρηση των παραπάνω και ζητούμε την κατανόηση και τη συνεργασία των πολιτών.


