INDEXANTHI.GR
Κοινωνία

Αύξηση των κλήσεων στο 1555

Κατακόρυφη αύξηση παρουσιάζουν οι κλήσεις στο 1555, τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, μετά την έναρξη της πλήρους λειτουργίας του.

Έχοντας ολοκληρώσει μια δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας εκατό ημερών κατά τις οποίες κάλυπτε τις υπηρεσίες του Ε.Φ.Κ.Α., του Ο.Α.Ε.Δ. και του Ο.Π.Ε.Κ.Α., το νέο τηλεφωνικό κέντρο έχει τώρα ενσωματώσει το σύνολο των υπηρεσιών και των εποπτευόμενων φορέων του υπουργείου. Καλύπτει επιπλέον το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας, υπηρεσίες κοινωνικής αλληλεγγύης, εργασιακά θέματα (“Εργάνη”), ισότητα φύλων και δημογραφική πολιτική. Επίσης, μέσω του 1555 παρέχεται η δυνατότητα επικοινωνίας με τη γραμμή 15900 για τη βία κατά των γυναικών, σ’ αυτή την περίπτωση όμως οι κλήσεις διαβιβάζονται άμεσα στους ειδικούς για το θέμα επιστήμονες.

Στοιχεία

Από τις 10 ως τις 14 Νοεμβρίου, το νέο τηλεφωνικό κέντρο δέχθηκε συνολικά 37.840 τηλεφωνήματα, με τον μέσο όρο ανά ημέρα να φθάνει τις 7.500 κλήσεις. Ρεκόρ σημειώθηκε τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, όπου οι κλήσεις έφθασαν τις 14.217 μέσα σε μια ημέρα. Την Τετάρτη 10 και την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου, υπήρξαν διαστήματα όπου καλούσαν ταυτόχρονα στο 1555 περισσότεροι από πεντακόσιοι πολίτες. Παρά την αυξημένη ροή, η συντριπτική πλειονότητα όσων τηλεφωνούν εξυπηρετούνται γρήγορα και χωρίς προβλήματα.

Ειδικότερα, κατά τις πρώτες πέντε ημέρες πλήρους λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, εξυπηρετήθηκε το 92,5% των κλήσεων, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται σε 1,23 λεπτά και τη μέση διάρκεια κλήσης σε 4,21 λεπτά. Για τις κλήσεις που λόγω φόρτου των τηλεφωνικών γραμμών δεν μπορούν να απαντηθούν εντός πέντε λεπτών, ενεργοποιείται ειδική υπηρεσία call back μέσω της οποίας το τηλεφωνικό κέντρο καλεί πίσω τους πολίτες.

Ερωτήσεις

Αναφορικά με το περιεχόμενο των κλήσεων, τα θέματα αρμοδιότητας του Ε.Φ.Κ.Α. και κυρίως οι συντάξεις είναι αυτά που τίθενται με τη μεγαλύτερη συχνότητα από τους πολίτες. Κατά τις πρώτες πέντε ημέρες πλήρους λειτουργίας του, το 1555 δέχθηκε 28.976 κλήσεις για θέματα Ε.Φ.Κ.Α., ενώ ακολούθησαν ο Ο.Α.Ε.Δ. και ο Ο.Π.Ε.Κ.Α. με 3.796 και 3.201 κλήσεις αντίστοιχα. Οι διαδικασίες συνταξιοδότησης μισθωτών βρέθηκαν στην κορυφή του ενδιαφέροντος των καλούντων, με 1.314 κλήσεις συνολικά.

Άλλα θέματα που απασχόλησαν τους πολίτες ήταν κατά σειρά με βάση τον αριθμό κλήσεων, η καταβολή αναδρομικών, η απονομή επικουρικών συντάξεων σε συνταξιούχους του ιδιωτικού τομέα, θέματα που αφορούν το μητρώο ασφαλισμένων, οι παροχές αναπηρίας μέσω των ΚεΠΑ, η απονομή συντάξεων λόγω γήρατος, η χορήγηση επιδομάτων ασθενείας και η διαδικασία συνταξιοδότησης μη μισθωτών.

Σχετικά άρθρα

Αιχμηρή παρέμβαση του μητροπολίτη Σιατίστης

Super User

Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη – Οργισμένες οι αντιδράσεις του κόσμου

Super User

Έτοιμος ο τηλεφωνικός αριθμός για τους φακέλους πολιτικών φρονημάτων

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies