Εντυπωσιακή αύξηση κατά 307% στις online πωλήσεις των super markets, αλλά και θεαματικές αυξήσεις στις πωλήσεις ειδών (με θεαματικότερο το 1.234% σε αλεύρι και σιμιγδάλι) καταγράφει πρόσφατη έρευνα.
Παραθέτουμε ενδεικτικά θεαματικά ευρήματα:
- Ο τζίρος των super markets στην Ελλάδα στον καιρό του κορωνοϊού είναι πάνω από 1,3 δισ. ευρώ
- Την εβδομάδα 16-22 Μαρτίου οι online αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με αύξηση 501% σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019
- Οι αναζητήσεις των Ελλήνων για τον όρο “online super market” στη μηχανή αναζήτησης “Google” δεκαπλασιάστηκαν στον Μάρτιο
- Η μέση αξία του ηλεκτρονικού «καλαθιού» ανέρχεται στα 101 ευρώ, από 88 ευρώ το 2019
Τις μεγαλύτερες αυξήσεις πωλήσεων τον Μάρτιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019 καταγράφουν τα εξής είδη:
- Προϊόντα καθαρισμού 1.404%
- Αλεύρι και σιμιγδάλι 1.234%
- Ρύζι και όσπρια 614%
- Καλλυντικά περιποίησης σώματος 540%
- Ζυμαρικά 509%
- Φαρμακευτικά προϊόντα προσωπικής προστασίας (γάντια, μάσκες, καθαρό οινόπνευμα) 468%
- Κονσέρβες 447%
- Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά 436%
- Κατεψυγμένες πίτσες 431%
- Χαρτικά είδη καθαρισμού 427%.