INDEXANTHI.GR
Αυτοδιοίκηση

Δήμος Ξάνθης: Αιτήσεις για χρήση κοινόχρηστου χώρου

Από τον δήμο Ξάνθης ανακοινώθηκε ότι οι επαγγελματίες που επιθυμούν να κάνουν χρήση κοινόχρηστου χώρου για το έτος 2026, οφείλουν να καταθέσουν σχετική αίτηση ως τις 31 Δεκεμβρίου στο τμήμα Αδειοδοτήσεων και Εμπορικών Δραστηριοτήτων Δήμου Ξάνθης (πλατεία Δημοκρατίας).

Μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας οι αιτήσεις θα απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες και για κάθε αυθαίρετη χρήση κοινόχρηστου χώρου θα επιβάλλονται κυρώσεις.

Σχετικά άρθρα

Συνεδριάζει το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης

Super User

Συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Μύκης

Super User

Τέσσερις οκτάμηνες θέσεις εργασίας στον δήμο Τοπείρου

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies