Από τον δήμο Ξάνθης ανακοινώθηκε ότι οι επαγγελματίες που επιθυμούν να κάνουν χρήση κοινόχρηστου χώρου για το έτος 2026, οφείλουν να καταθέσουν σχετική αίτηση ως τις 31 Δεκεμβρίου στο τμήμα Αδειοδοτήσεων και Εμπορικών Δραστηριοτήτων Δήμου Ξάνθης (πλατεία Δημοκρατίας).
Μετά την πάροδο της ανωτέρω προθεσμίας οι αιτήσεις θα απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες και για κάθε αυθαίρετη χρήση κοινόχρηστου χώρου θα επιβάλλονται κυρώσεις.


