INDEXANTHI.GR
Αυτοδιοίκηση

Διακοπή κυκλοφορίας οχημάτων επί της οδού 28ης Οκτωβρίου

Από τον δήμο Ξάνθης ανακοινώθηκε ότι την Τετάρτη 2 και την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου κατά τις ώρες 08.30-14.30 θα πραγματοποιηθούν εργασίες τοποθέτησης χριστουγεννιάτικου διακόσμου επί της οδού 28ης Οκτωβρίου, από την πλατεία Ελευθερίας ως την πλατεία Δημοκρατίας.

Για την εκτέλεση των εργασιών είναι απαραίτητη η διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων επί της οδού.

Σχετικά άρθρα

Συνεδριάζει την Παρασκευή το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης

Super User

Συνεδριάζει η Οικονομική Επιτροπή Δήμου Μύκης

Super User

Ανακοίνωση προς τους οφειλέτες του δήμου Μύκης

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies