INDEXANTHI.GR
Πολιτική

Οι εκπρόσωποι του ΠαΣοΚ για το συνέδριο

Ανακοινώθηκαν από τη Νομαρχιακή Επιτροπή Ξάνθης του ΠαΣοΚ τα ονόματα όσων εκλέχθηκαν στους τέσσερις δήμους και θα εκπροσωπήσουν την περιοχή στο συνέδριο του κινήματος (5-7 Ιουνίου).

Στις κάλπες προσήλθαν 356 μέλη του ΠαΣοΚ, εκλέγοντας συνολικά 29 συνέδρους. Στον δήμο Ξάνθης ψήφισαν 140 μέλη και εξέλεξαν δέκα συνέδρους, στον δήμο Αβδήρων ψήφισαν 83 και εκλέχτηκαν οκτώ, στον δήμο Τοπείρου ψήφισαν 71 και εκλέχθηκαν πέντε και στον δήμο Μύκης ψήφισαν 62 μέλη και εκλέχθηκαν έξι σύνεδροι.

Οι εκλεγμένοι -κατά αύξοντα αριθμό ψήφων- είναι οι ακόλουθοι:

Δήμος Ξάνθης

  1. Αντωνιάδης Ανέστης
  2. Παπαδόπουλος Γιώργος
  3. Μήτρου Αντώνης
  4. Κορδώνης Δημήτριος
  5. Βορίδης Δημήτριος
  6. Βάγγος Χρήστος
  7. Δρακίδης Ευστάθιος
  8. Μωραλίδου Μαρία
  9. Χριστάνα Αγγελική
  10. Κουρουπάκη Μαλαματένια.
  11. Δήμος Αβδήρων
  1. Σπύρογλου Ιωάννης
  2. Μανδυλής Κωνσταντίνος
  3. Μαλουσάρης Φίλιππος
  4. Σεβδαλής Παναγιώτης
  5. Καλογερή Πολυτίμη
  6. Σαμουρέλης Λοΐζος
  7. Βαγγέλη Δήμητρα
  8. Λάκκα Ελένη.
  9. Δήμος Τοπείρου
  1. Ζιάκας Γεώργιος
  2. Χαλεβελάκης Εμμανουήλ
  3. Γρυλωνάκης Ελευθέριος
  4. Καραβασίλη Σάρρα
  5. Βάγγου Ζαχαρένια.

Δήμος Μύκης

  1. Φαρζλή Κεμάλ Αχμέτ
  2. Δοξακάκη Ελένη
  3. Μπέλεσης Στυλιανός
  4. Φιλιππίδης Φώτιος
  5. Λουζιώτη Δανάη
  6. Κεχαγιά Σαλή.

 

Σχετικά άρθρα

Ένταξη αθλητικών έργων της Π.Α.Μ.-Θ. στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων

Εκδήλωση-συζήτηση στη “Ρωγμή” για τη δράση της Ε.Π.Ο.Ν.

Σχόλιο της Τ.Ε. Ξάνθης του Κ.Κ.Ε. για τη ματαίωση της συζήτησης για τη “Ροδόπη”

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies