INDEXANTHI.GR
Πολιτισμός

Η Victoria Hislop στην Ξάνθη

Οι εκδόσεις «Διόπτρα» και το βιβλιοπωλείο Τζελέπη παρουσιάζουν στην Ξάνθη την Victoria Hislop και το νέο βιβλίο της «Η ανατολή» το βράδυ (20.00) της Τετάρτης 12 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο «Ελισσώ».

Στην εκδήλωση η συγγραφέας θα διαβάσει αποσπάσματα από το βιβλίο. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Μαρία Κακίση.

 

Σχετικά άρθρα

Το Δίκτυο Λόγου και Πράξης στις Γιορτές Παλιάς Πόλης

Βιβλιοπαρουσίαση στο “Δύο”

Νέος κύκλος ταινιών στις “Προβολές της Πέμπτης”

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies