Οι εκδόσεις «Διόπτρα» και το βιβλιοπωλείο Τζελέπη παρουσιάζουν στην Ξάνθη την Victoria Hislop και το νέο βιβλίο της «Η ανατολή» το βράδυ (20.00) της Τετάρτης 12 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο «Ελισσώ».
Στην εκδήλωση η συγγραφέας θα διαβάσει αποσπάσματα από το βιβλίο. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Μαρία Κακίση.


