Την πρωτοχρονιάτικη πίτα του κόβει το πρωί (11.30) της Κυριακής 28 Ιανουαρίου ο Σύλλογος Ποντίων Ξάνθης, ενώ θα βραβεύσει και τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου που αρίστευσαν κατά το προηγούμενο σχολικό έτος ή εισήχθησαν σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι.
Θα ακολουθήσει δεξίωση.


