Θα μπορούσε να είναι ο Κόσυνθος σε καλές στιγμές του. Όμως πρόκειται για τους περί την οδό Δράμας δρόμους και δρομίσκους μιας απαξιωμένης γειτονιάς γ΄ κατηγορίας, του Πούρναλικ.
Σε ορμητικά –και σε μερικά σημεία βαθιά- ποτάμια μετατράπηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. Όχι από βροχή, με τέτοια αιθρία. Μάλλον από κάποιο αγωγό της ακριβοπληρωμένης Δ.Ε.Υ.Α.Ξ.




