INDEXANTHI.GR
Κοινωνία

Οι γυναίκες e-shoppers ξεπέρασαν σε αριθμό τους άνδρες στη διάρκεια της πανδημίας

Στη διάρκεια της πανδημίας, οι Ελληνίδες που αγοράζουν online ξεπέρασαν σε αριθμό τους άνδρες e-shoppers. 4.600.000 πολίτες κάνουν online αγορές και περισσότερες από 2.300.000 είναι γυναίκες

Στα τέλη του 2020, η διείσδυση του online εμπορίου στην Ελλάδα ήταν 68%, με το ποσοστό να είναι 69% για τις γυναίκες και 67% για τους άνδρες καταναλωτές.

Το πιο δυναμικό αγοραστικό κοινό μεταξύ των γυναικών που ψωνίζουν online, είναι στις ηλικίες 35-44 ετών, όπου η διείσδυση των online αγορών φτάνει το εντυπωσιακό 94%. Εξίσου υψηλά ποσοστά παρατηρούνται και στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες: το 65% των γυναικών ηλικίας 45-64 ετών αγοράζει online, ενώ ακόμη και στις ηλικίες 55 και άνω το ποσοστό των e-shoppers χτυπάει το υψηλό 53%.

Όσον αφορά στη γεωγραφική κατανομή των e-shoppers, η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται πρωταθλήτρια, αφού το ποσοστό διείσδυσης είναι μεγαλύτερο του πανελλαδικού μέσου όρου του 68% και φτάνει το 74%, ενώ το αντίστοιχο στην Αθήνα είναι 67%.

Όσον αφορά στο τί αγοράζουν οι Ελληνίδες από το διαδίκτυο, δημοφιλέστερες κατηγορίες είναι τα ρούχα, τα καλλυντικά και τα παπούτσια με ποσοστά 42%, 36% και 34%, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκονται τα ηλεκτρονικά με 24%. Σε ποσοστό 40% κάνουν χρήση χρεωστικής κάρτας για τις online αγορές, ενώ το 39% δηλώνει ότι προτιμά την αντικαταβολή. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές (paypal) συγκεντρώνουν το 23%, ενώ η πιστωτική κάρτα το 20% και τα ψηφιακά πορτοφόλια το 3%.

Σχετικά άρθρα

Απεργία της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. την Τρίτη – κάλεσμα και της Δ.Ο.Ε.

Super User

Κίνητρα για γιατρούς σε “άγονες” περιοχές

Super User

Ο φόβος δεν μπορεί να νικήσει την ελπίδα

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies