INDEXANTHI.GR
Κοινωνία

“Ένα ζευγάρι παπούτσια για όλα τα παιδιά”

Ξεκίνησαν από την Αλεξανδρούπολη, συνέχισαν στην Κομοτηνή και επόμενοι σταθμοί για την ανατολική Μακεδονία και Θράκη είναι η Ξάνθη, η Καβάλα και η Δράμα. Ο λόγος για την Ένωση «Μαζί Για Το Παιδί», που είναι επίσημος Giving Partner της TOMS στην Ελλάδα και μαζί προσφέρουν παπούτσια σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Ειδικότερα, η Ένωση «Μαζί για το Παιδί» είναι ένας από τους εκατό Giving Partners της TOMS παγκοσμίως, στοχεύοντας να προσφέρει καινούρια ζευγάρια παπούτσια σε παιδιά που έχουν ανάγκη. Η συνεργασία, η οποία ανακοινώθηκε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 21 Μαΐου στο νέο κατάστημα TOMS στη Θεσσαλονίκη, εξασφαλίζει τη σταθερή υποστήριξη της TOMS για την Ελλάδα ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Στο πλαίσιο της δράσης, η Ένωση ξεκίνησε τις διανομές δωρεάν παπουτσιών από τις αρχές Μαΐου, έχοντας σκοπό να καλύψει τις ανάγκες περισσότερων από 200 ιδρυμάτων, που στηρίζουν άπορες οικογένειες, ορφανά παιδιά και ανήλικους μετανάστες σε όλη τη χώρα, φιλοδοξώντας να προσφέρει καινούρια ζευγάρια παπούτσια για την καλοκαιρινή περίοδο 2015 με την αρωγή της TOMS.

Η TOMS ιδρύθηκε το 2006 με βασικό άξονα τη φιλοσοφία One For One, προσφέροντας με κάθε πώληση ένα καινούριο ζευγάρι σε ένα παιδί που το έχει ανάγκη. Έχει προσφέρει πάνω από 35 εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια και συνεργάζεται με πάνω από εκατό μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και ιδρύματα παγκοσμίως (TOMS Giving Partners), προσφέροντας σε πολλαπλά επίπεδα και συνεισφέροντας σε κρίσιμους τομείς όπως είναι η υγεία, η παιδεία. Στόχος της συνεργασίας είναι μακροπρόθεσμα η βελτίωση της ζωής των ανθρώπων που στηρίζουν οι συνεργαζόμενοι φορείς. Με αυτή τη φιλοσοφία λειτουργεί ένα κατάστημα της TOMS στη Θεσσαλονίκη, όπου -όπως εξήγησε ο Διογένης Κάτσος, εκπρόσωπος της εταιρίας TOMS στη Θεσσαλονίκη- «για κάθε προϊόν που πουλάμε, έχουμε το λεγόμενο one for one, δηλαδή δίνουμε ένα παπούτσι σε ένα παιδί που δεν έχει. Στα γυαλιά, κάνουμε μια επέμβαση καταρράκτη σε έναν άνθρωπο που δεν βλέπει ή συνταγογραφούμε ένα οπτικό ζευγάρι γυαλιών σε ένα παιδάκι που δεν μπορεί να πάει σχολείο, γιατί δεν βλέπει ή δεν μπορεί να διαβάσει. Με κάθε σακουλάκι καφέ που πουλάμε δίνουμε μια εβδομάδα πόσιμο νερό σε έναν άνθρωπο που δεν έχει, που σημαίνει 140 λίτρα νερό την εβδομάδα. Και τέλος, το τελευταίο μας προϊόν που είναι οι τσάντες, για κάθε τσάντα που πουλάμε ενισχύουμε στην Αφρική τις μονάδες που έχουν σχέση με την ενημέρωση των μαμάδων που γεννάνε στο σπίτι, γιατί εκεί γεννάνε στο σπίτι χωρίς να ξέρουν».

Δυστυχώς η δράση της TOMS είναι πλέον απαραίτητη και στην Ελλάδα της κρίσης. Μέχρι τώρα η εταιρία έχει μοιράσει περίπου 45 εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα βρίσκεται για πρώτη φορά, γιατί πλέον και στη χώρα μας έχουμε ανθρωπιστική κρίση όπως σχολίασε ο κ. Κάτσος. «Ακούμε που γίνεται συζήτηση για ανθρωπιστική κρίση, αλλά ανθρωπιστική κρίση υπάρχει εδώ και πέντε χρόνια. Ξεκινήσαμε φέτος. Δίνουμε για αυτό το καλοκαίρι 25.000 ζευγάρια παπούτσια σε όλη την Ελλάδα. Ξεκινήσαμε το “giving” των παπουτσιών πριν περίπου έναν μήνα και γίνεται σε όλη την Ελλάδα. Τη Δευτέρα ήμασταν Αλεξανδρούπολη, τώρα στην Κομοτηνή, θα πάμε Ξάνθη και μετά Καβάλα και Δράμα», εξήγησε ο κ. Κάτσος.

Η δράση υλοποιείται με την Ένωση «Μαζί για το παιδί», έναν οργανισμό που έρχεται σε επαφή με όλους τους κατά τόπους φορείς. Στην περίπτωση της Κομοτηνής, ήρθε σε επαφή με το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των παιδικών χωριών SOS Θράκης. «Εμείς δεν ασχολούμαστε με το “giving” κομμάτι, αυτό το κάνει η ένωση “Μαζί για το παιδί”. Σε κάθε χώρα, δηλαδή, υπάρχει ένας οργανισμός που αναλαμβάνει όλο αυτό το πράγμα, γιατί έχει διαδικασίες και εμείς ως επιχείρηση δεν εμπλεκόμαστε σε αυτό. Δηλαδή, εμείς φροντίζουμε να πουλήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε, για να πάρουμε όσα περισσότερα ζευγάρια μπορούμε για τα παιδιά και μετά τα δίνουμε αυτά τα παπούτσια στους οργανισμούς και οι οργανισμοί με τη δική τους την οργάνωση -έχουν λίστες, υπάρχουν κοινωνικοί λειτουργοί- δίνουν τα παπούτσια εκεί που πρέπει».

Διεθνώς η δράση προβλέπει τη διανομή τριών διαφορετικών ειδών υποδημάτων, ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες της χώρας. «Στην Ελλάδα έχουμε επιλέξει παπούτσι που είναι για καλοκαίρι, πιο ελαφρύ για να αναπνέει το παιδικό ποδαράκι. Υπάρχουν χώρες όπου τα παιδιά περπατούν πάρα πολύ πάνω σε βράχια και σε πέτρες. Εκεί τους δίνουμε συνήθως ένα λίγο πιο χοντρό που μοιάζει με ένα αθλητικό παπούτσι και σε χώρες όπως είναι η Ουκρανία, η Ρουμανία, δίνουμε πιο ζεστά μποτάκια, γιατί πατάνε σε χιόνια και λάσπες. Εμείς δόξα τω Θεώ δεν έχουμε μεγάλο θέμα με τον καιρό. Τον χειμώνα όμως θα έχουμε ένα πιο χοντρό παπούτσι, που θα είναι για τον χειμώνα».

πηγή: Χρόνος

 

Σχετικά άρθρα

Σύνοψη-απολογισμός της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων

Super User

Η συνάντηση

Super User

Τι δεν μπορούν πλέον να αντέξουν οικονομικά οι Έλληνες

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies