INDEXANTHI.GR
Κόσμος

Στη 19η θέση της Ε.Ε. η Ελλάδα στις ηλεκτρονικές αγορές το 2021

Όπως είναι φυσικό, η πανδημία αυξάνει διαρκώς τις ηλεκτρονικές αγορές πανευρωπαϊκά, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 19η θέση και αυξάνοντας κατά 10% το ποσοστό όσων τις μετέρχονται.

Το 69% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου ηλικίας 16-74 ετών, έκανε τουλάχιστον μία online αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ένα χρόνο νωρίτερα (2020) το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 59%. Αυτό το ποσοστό κατατάσσει την Ελλάδα στη 19η θέση μεταξύ των 27 χωρών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ελλάδα δεν απέχει πολύ από τον μέσο κοινοτικό όρο, καθώς το περασμένο έτος το 74% των Ευρωπαίων έκανε online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών για ιδιωτική χρήση.

Τα ποσοστά των online αγοραστών αυξήθηκαν και στην Ε.Ε. το 2021, αν και όχι με ρυθμό αντίστοιχο αυτού της Ελλάδας. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η EuroStat, οι διαδικτυακές αγορές στην Ε.Ε. αυξήθηκαν κατά μία ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το 2020, όταν το 73% των χρηστών του διαδικτύου έκανε online αγορές. Πάντως σε μια πενταετία (2016-2021) το ποσοστό των e-shoppers αυξήθηκε κατά έντεκα ποσοστιαίες μονάδες (63% το 2016).

Τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας δείχνουν ότι τα υψηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικών αγορών το 2021 καταγράφηκαν σε Ολλανδία (94%), Δανία (92%) και Σουηδία (89%). Στον αντίποδα είναι οι χρήστες του διαδικτύου στη Ρουμανία (44%) και στη Βουλγαρία (42%). Μεταξύ 2016 και 2021, οι μεγαλύτερες αυξήσεις στις ηλεκτρονικές αγορές στην Ε.Ε. καταγράφηκαν σε Τσεχία (+27 ποσοστιαίες μονάδες), Σλοβενία, Ουγγαρία και Ρουμανία (+26 ποσοστιαίες μονάδες), καθώς και σε Κροατία και Λιθουανία (+25 ποσοστιαίες μονάδες).

Όσον αφορά στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες για ηλεκτρονικές αγορές, αυτές ήταν το 2021 τα ρούχα (συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών ενδυμάτων), τα παπούτσια και τα αξεσουάρ, όπου έγιναν online παραγγελίες από το 68% των αγοραστών. Ακολούθησαν οι παραδόσεις από εστιατόρια, αλυσίδες γρήγορου φαγητού και υπηρεσίες catering (31%), τα έπιπλα, αξεσουάρ σπιτιού ή προϊόντα κηπουρικής (29%), τα καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς ή ευεξίας (27%), τα έντυπα βιβλία, περιοδικά ή εφημερίδες (25%), τα αθλητικά είδη εκτός των αθλητικών ενδυμάτων (24%), οι υπολογιστές, tablets, κινητά τηλέφωνα και τα αξεσουάρ τους (23%) και τα παιδικά παιχνίδια ή είδη παιδικής φροντίδας (20%).

Σχετικά άρθρα

Σικάγο: Η φυλακισμένη αντι-ΝΑΤΟϊκή τριάδα

Super User

Το 2017 ήταν το πιο βίαιο έτος της τελευταίας εικοσαετίας στο Μεξικό

Super User

Θύματα της σιωνιστικής εκδικητικότητας οι πρώην απεργοί πείνας

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies