INDEXANTHI.GR
Κόσμος

Στοιχεία για την παγκόσμια τουριστική κίνηση

Τον απολογισμό του 2022 για τον παγκόσμιο τουρισμό καταγράφει το πρώτο ετήσιο βαρόμετρο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, καταγράφοντας ανάκαμψη μεγαλύτερη από το αναμενόμνο.

Σύμφωνα με νέα στοιχεία του U.N.W.T.O., περισσότεροι από ενιακόσια εκατομμύρια τουρίστες ταξίδεψαν διεθνώς το 2022, αριθμός διπλάσιος από αυτόν που καταγράφηκε το 2021, αν και εξακολουθεί να αποτελεί το 63% των επιπέδων πριν από την πανδημία. Οι προορισμοί σε όλο τον κόσμο κατέγραψαν αξιοσημείωτες αυξήσεις στον αριθμό των διεθνών τουριστών.

Η Μέση Ανατολή γνώρισε την ισχυρότερη αύξηση, καθώς οι αφίξεις ανήλθαν στο 83% των αριθμών πριν από την πανδημία. Η περιοχή υποδέχθηκε μεγάλες εκδηλώσεις όπως η «Expo 2020» στο Ντουμπάι και το παγκόσμιο κύπελλο στο Κατάρ, καθώς και ένα προσκύνημα Hajj στη Μέκκα της Σαουδικής Αραβίας, το οποίο είχε μεγάλη συμμετοχή.

Η Ευρώπη έφτασε σχεδόν στο 80% των επιπέδων προ πανδημίας, καθώς υποδέχθηκε 585 εκατομμύρια αφίξεις το 2022, αντιπροσωπεύοντας το 64% των παγκόσμιων αφίξεων. Η Αφρική και η Αμερική ανέκτησαν περίπου το 65% των επισκεπτών τους, ενώ η Ασία και ο Ειρηνικός έφτασαν μόνο το 23%, λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών που άρχισαν να καταργούνται μόλις τους τελευταίους μήνες.

Κατά μέσο όρο ο διεθνής τουρισμός ανέκαμψε το 63% των επιπέδων του πριν από την πανδημία. Ανά υποπεριφέρειες, η δυτική Ευρώπη (87%) και η Καραϊβική (84%) έφτασαν πιο κοντά στα επίπεδά του 2019. Υπάρχουν όμως και προορισμοί που κατέγραψαν αύξηση πάνω από τα επίπεδα προ-πανδημίας. Στην κορυφή βρέθηκαν οι Παρθένοι Νήσοι στις Η.Π.Α. με αύξηση 27%, η Αλβανία με 17%, η Ονδούρα με 17%, το Σιντ Μααρτεν στην Καραϊβική, η Ανδόρα, η Δομινικανή Δημοκρατία, το Ελ Σαλβαδόρ, το Κουρασάο, η Κολομβία, η Αιθιοπία και το Λιχτενστάιν.

Ισχυρή ανάκαμψη στα κέρδη σε πολλούς προορισμούς

Αρκετοί προορισμοί κατέγραψαν τουριστικές εισπράξεις πάνω από τα επίπεδα προ πανδημίας, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας 40%, της Ρουμανίας 25%, του Μεξικό 13%, της Πορτογαλίας 15%, της Λετονίας 14%, του Πακιστάν και του Μαρόκου 6% και της Γαλλίας 1%.

Σχετικά άρθρα

Τα δύο τρίτα των καταναλωτών έχουν ήδη αγοράσει ένα εικονικό αγαθό

Super User

Google και YouTube κατηγορούνται για συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων παιδιών

Super User

Παντού τα ίδια…

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies