INDEXANTHI.GR
Κόσμος

Τα δύο τρίτα των καταναλωτών έχουν ήδη αγοράσει ένα εικονικό αγαθό

Στο “πάντρεμα” φυσικού και εικονικού κόσμου δείχνει να περνάει πλέον το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών όπως η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα από πλευράς καταναλωτών, ωθεί ήδη τις εταιρείες από κλάδους όπως το λιανικό εμπόριο και ο τουρισμός, να αυξήσουν τις επενδύσεις τους σε αυτό τον τομέα.

Σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης παγκόσμιας μελέτης, ήδη τα δύο τρίτα των καταναλωτών (64%) έχουν αγοράσει ένα εικονικό αγαθό ή έχουν λάβει μέρος σε μια εικονική εμπειρία ή υπηρεσία το περασμένο έτος. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί, καθώς το 83% δείχνει ενδιαφέρον να κάνει αγορές μέσω του metaverse. Και μπορεί οι εμπορικές εφαρμογές του metaverse να βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο, αλλά θα αναπτυχθούν πολύ γρήγορα επειδή οι καταναλωτές το περιμένουν. Δεν είναι τυχαίο ότι το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι κατά την αγορά ενός φυσικού προϊόντος, επισκέφθηκε εταιρείες λιανικής πώλησης στον εικονικό κόσμο για να λάβει συμβουλές, να πραγματοποιήσει μια πληρωμή ή να περιηγηθεί σε μια σειρά προϊόντων. Μάλιστα, το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να το κάνει μέσα στον επόμενο χρόνο. Στους millennials, αυτά τα ποσοστά αυξάνονται σε 51% και 61% αντίστοιχα.

Σύμφωνα με το Accenture Technology Vision 2022, το 55% των καταναλωτών δηλώνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μετακινείται σταδιακά σε ψηφιακούς χώρους. Ως απάντηση, το 90% των στελεχών λιανικής αναμένει ότι οι εταιρείες θα ωθήσουν τα όρια του εικονικού κόσμου για να τον κάνουν πιο πραγματικό. Επιπλέον, το 72% των στελεχών δηλώνει ότι το metaverse θα έχει θετικό αντίκτυπο στους οργανισμούς τους, με το 45% να πιστεύει ότι θα προκαλέσει μεγάλες αλλαγές.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 50% των καταναλωτών αγοράζει ή θα ενδιαφερόταν να αγοράσει μια ταξιδιωτική εμπειρία, όπως περιήγηση σε αξιοθέατα ή διαμονή σε ξενοδοχείο. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 55% για τους millennials, σε σύγκριση με το 29% για τους baby boomers. Όσον αφορά στον τομέα διασκέδασης, το 54% των καταναλωτών δήλωσε ότι αγοράζει ή ενδιαφέρεται να αγοράσει εισιτήρια για μια συναυλία, μια παράσταση ή αθλητική εκδήλωση, που πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον.

Το metaverse δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το φυσικό ταξίδι, αλλά να λειτουργήσει συμπληρωματικά σε μια συνολική εμπειρία που, με την πάροδο του χρόνου, μπορεί να γίνει ουσιαστικό μέρος του ταξιδιωτικού οικοσυστήματος”, αναφέρει η μελέτη. Μάλιστα, όπως διαπιστώνουν οι συντάκτες της, εκτός από τη δημιουργία νέων τρόπων για αγορές, ταξίδια και κοινωνικές συναναστροφές, τα εικονικά προϊόντα και τοποθεσίες υπογραμμίζουν μια πιθανή ευκαιρία για αύξηση εσόδων σε όλους τους κλάδους.

Σχετικά άρθρα

Χάθηκαν 28 τρισεκατομμύρια κυβικά μέτρα πάγου από την επιφάνεια της Γης

Super User

Δισεκατομμυριούχοι νεαροί σκότωσαν είκοσι ελέφαντες «για πλάκα» σε πάρτι γενεθλίων στην Αφρική

Super User

Νέα πανευρωπαϊκή καμπάνια απαγόρευσης του κυανίου στη μεταλλουργία

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies