INDEXANTHI.GR
Διάφορα

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ε.Ο.Δ. Ξάνθης

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του παραρτήματος Ξάνθης της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης που προέκυψε από τις εκλογές του φορέα, ως εξής:

  • Πρόεδρος: Γεώργιος Παντούλας
  • Αντιπρόεδρος: Χρήστος Καλογιαννάκης
  • Ταμίας: Γεώργιος Καργιώτης
  • Γενική γραμματέας: Ιωάννα Τσελεκίδου
  • Μέλος: Δημοσθένης Αντωνιάδης.

Σχετικά άρθρα

Την Πέμπτη η λαϊκή αγορά των Αβδήρων

Super User

Πρόγραμμα βιοαποβλήτων και κομποστοποίησης στον δήμο Αβδήρων

Super User

Συνελήφθη λαθροθήρας στο Εράσμιο, διέφυγε δεύτερος

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies