INDEXANTHI.GR
Κοινωνία

Φιλανθρωπική δράση στην πλατεία Δημοκρατίας

Το τοπικό τμήμα Ξάνθης του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης προσκαλεί το κοινό να στηρίξει τη δράση “Φέρε το καπάκι να γίνει καροτσάκι” το πρωί (10.00-13.00) της Κυριακής 14 Μαΐου στην πλατεία Δημοκρατίας.

Σχετικά άρθρα

Συλλαλητήριο για τα τρία χρόνια από το έγκλημα των Τεμπών

Super User

Απολογισμός των “Φθινοπωρινών αιμοδοσιών αγάπης 2017”

Super User

Συγκέντρωση ειδών από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών και Φίλων Ξάνθης

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies