Φιλανθρωπική εκδήλωση την Παρασκευή στο Κουτσό

Φιλανθρωπική εκδήλωση με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων που θα δοθούν για τη βοήθεια συντοπίτη τους, διοργανώνουν το απόγευμα (19.30) της Παρασκευής 18 Σεπτεμβρίου στο Κουτσό Ξάνθης οι δύο τοπικοί σύλλογοι.

Πρόκειται για τον Πολιτιστικό Σύλλογο “Άγιος Γεώργιος” και τον Ποδοσφαιρικό Σύλλογο “Παύλος Μελάς”, που καλούν σε λαϊκό γλέντι στην πλατεία του χωριού, με φαγητό, ποτό και ζωντανή μουσική.

 

Related posts

Δρομολόγια του Κ.Τ.Ε.Λ. Ξάνθης προς παραλίες

Προτάσεις του Συλλόγου Προστασίας και Αναβίωσης Παλιάς Ξάνθης

Ευχαριστήριο του γηροκομείου Ξάνθης για τον Απρίλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Δείτε περισσότερα