Συνέλευση, κοπή πίτας και συνεστίαση του Μελισσοκομικού Συλλόγου Ξάνθης

Ο Μελισσοκομικός Σύλλογος Ξάνθης ενημερώνει ότι το απόγευμα (17.00) του Σαββάτου 14 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν στην έδρα του στο Μυρωδάτο κοπή βασιλόπιτας, γενική συνέλευση, ψήσιμο και συνεστίαση.

Κατά τη γενική συνέλευση θα συζητηθούν σημαντικά θέματα που αφορούν στη λειτουργία και στον προγραμματισμό του συλλόγου και θα διεξαχθούν ψηφοφορίες για την ένταξη του συλλόγου στην Ο.Μ.Σ.Ε. και για την εκλογή εκπροσώπων. Δικαίωμα συμμετοχής και ψήφου έχουν μόνο τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη, σύμφωνα με το καταστατικό.

Related posts

Προβολή για την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος

Ξάνθη: Εκδήλωση από το Ινστιτούτο «Αλέξη Τσίπρα»

Ε.Β.Ε. Ξάνθης: Παρουσίαση ευρωπαϊκού έργου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Δείτε περισσότερα