Με αφορμή τη συμπλήρωση είκοσι χρόνων από την ίδρυση του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, το τριήμερο 3, 4 και 5 Ιανουαρίου και ώρες 09.30-15.30 με ελεύθερη είσοδο, στο Κέντρο Πληροφόρησης Λιμνών Βιστωνίδας-Ισμαρίδας (στην είσοδο του Πόρτο Λάγους) το προσωπικό του Φορέα Διαχείρισης θα ενημερώνει το κοινό, δίνοντάς του την ευκαιρία να γνωρίσει την ορνιθοπανίδα του πάρκου μέσω της ορνιθοπαρατήρησης.


