INDEXANTHI.GR
Διάφορα

Για τα εικοσάχρονα του εθνικού πάρκου Α.Μ.-Θ.

Με αφορμή τη συμπλήρωση είκοσι χρόνων από την ίδρυση του Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, το τριήμερο 3, 4 και 5 Ιανουαρίου και ώρες 09.30-15.30 με ελεύθερη είσοδο, στο Κέντρο Πληροφόρησης Λιμνών Βιστωνίδας-Ισμαρίδας (στην είσοδο του Πόρτο Λάγους) το προσωπικό του Φορέα Διαχείρισης θα ενημερώνει το κοινό, δίνοντάς του την ευκαιρία να γνωρίσει την ορνιθοπανίδα του πάρκου μέσω της ορνιθοπαρατήρησης.

 

Σχετικά άρθρα

Ορτύκια, παγώνια και φραγκόκοτες παράνομα αιχμάλωτα από τον δήμο Ξάνθης!

Super User

“Geri Olympics” στο γηροκομείο Ξάνθης

Super User

Ανακοίνωση του ΠΑΜε Ξάνθης

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies