Από τον δήμο Ξάνθης ανακοινώθηκε ότι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου θα πραγματοποιούνται εργασίες επί της οδού 28ης Οκτωβρίου, από το ύψος της εισόδου από Καβάλα (Φόρος) μέχρι και την πλατεία Ελευθερίας. Οι εργασίες αφορούν στην αντικατάσταση των φωτιστικών σωμάτων τύπου led του δικτύου οδοφωτισμού της εν λόγω οδού και θα διαρκέσουν από τις 08.00 ως και τις 14.00.


