XanTheater

  • Όχι μόνο κλείνουν λες κι είναι... "εδώδιμα-αποικιακά", αδιαφορώντας για το "λειτούργημα", τις "επάλξεις" και τα άλλα στομφώδη, αλλά μερικοί ούτε καν το αναγγέλλουν!
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Συνεχίζεται η... επένδυση στον πολιτισμό στην Ξάνθη: 31.500 ευρώ για Ξαρχάκο-Πρωτοψάλτη, 15.000 για Περίδη-Καλημέρη. Και έπεται συνέχεια...
  • Μπορούν να εξηγήσουν στον κόσμο όλοι οι φορείς (του "κόμματος της εργατιάς" μη εξαιρουμένου) και όλα τα Μ.Μ.Ε. της Ξάνθης, γιατί αυθαίρετα αναφέρουν πάντα και μόνο ως "εργατικό" το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ξάνθης; Ακόμη και η επιγραφή στην είσοδό του, το φωνάζει!
  • Τόσα χρόνια δεν το έμαθε κι ας επιμένει να το γράφει πολύ συχνά: Λοβέρδος λέγεται. Λοβέρδος. Χωρίς "μ". Ο Λομβάρδος που κάπου άκουσε στα τσαλαβουτήματά του, ήταν άλλος
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Νίκος

Στις 20 Απριλίου αναγγείλαμε ότι "στη Δράμα μεταφέρεται και από διήμερη γίνεται ημερήσια η φετινή έκθεση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης "Synergia", ίσως και λόγω της περσινής αποτυχίας της στη Νέα Καρβάλη…"

Παραθέτουμε (αυτούσια) τη νεότερη ανακοίνωση:

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο της πολιτικής της για την προώθηση της ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης, διοργανώνει το Σάββατο 9 Ιουνίου και ώρα 08:00 στον περιβάλλοντα χώρο του Διοικητηρίου της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, την 4η Θρακο-Mακεδονική «Synergia» Προώθησης Τοπικών Προϊόντων του διατροφικού τομέα.

Στόχος της «Synergia» είναι η δημιουργία ενός διαύλου επικοινωνίας ανάμεσα στους ντόπιους παραγωγούς και μεταποιητές του διατροφικού τομέα και τους επαγγελματίες του τομέα των υπηρεσιών στην περιοχή μας ώστε να υπάρξει σύζευξη των τοπικών αγροδιατροφικών προϊόντων με τον τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους επαγγελματίες της εστίασης και της αναψυχής και τους φορείς της κατανάλωσης στην Περιφέρεια ΑΜΘ.

Με αυτόν τον τρόπο, τα τοπικά προϊόντα θα εμφανίζονται διακριτά στην επαγγελματική κουζίνα της περιοχής μας κατά την τουριστική περίοδο πετυχαίνοντας μεγαλύτερη προβολή και αναγνωρισιμότητα, αυξάνοντας την κατανάλωση, στηρίζοντας τις τοπικές επιχειρήσεις και ενισχύοντας την απασχόληση προς όφελος της περιφερειακής οικονομίας συνολικά.

Κατά τη διάρκεια της φετινής «Synergia» προβλέπεται πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων:

Έκθεση τοπικών προϊόντων.

Ημερίδα ανταλλαγής απόψεων για την ενδοπεριφερειακή επαγγελματική συνεργασία και την παραγωγή δικτυώσεων.

Παρουσίαση της τοπικής περιφερειακής κουζίνας.

Έκθεση φωτογραφίας παραδοσιακών τοπικών προϊόντων και επιχειρήσεων του διατροφικού τομέα και παραδοσιακών οικιακών σκευών και εργαλείων.

Ενημέρωση του κοινού από διατροφολόγους για την υγιεινή (μεσογειακή) διατροφή.

Μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν προγραμματισμένες απευθείας B2B συναντήσεις όπου οι εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν και να αναπτύξουν συνεργασίες με επιχειρήσεις και φορείς.

Περισσότερες πληροφορίες για την 4η Θρακο-Mακεδονική «Synergia» είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, στο Facebook και στο Instagram στους παρακάτω συνδέσμους:

http://www.pedramas.eu/synergia2018/

https://www.facebook.com/synergiapamth/

https://www.instagram.com/ssynergia/