Ψάχνω να βρω στην αγορά προϊόντα της "Eldorado", της περίφημης «Ελληνικός Χρυσός» από τις Σκουριές της Χαλκιδικής, αλλά δεν υπάρχει ούτε ένα. Ε, τότε, τι στο διάολο τις θέλει τις χορηγίες η εταιρία;

Ακούμε χορηγίες και διαφημίσεις για αυτοκίνητα, για σούπερ μάρκετ, για υπολογιστές, για durostick και τζόκερ και καταλαβαίνουμε: η αγορά (ειδικά τώρα που περνάει δύσκολες στιγμές) χρειάζεται τη στήριξη του καταναλωτή. Και η διαφήμιση είναι το καύσιμο, ο κινητήριος μοχλός για να κινηθεί. Κατανοητό ακόμα και για τις διαφημίσεις της "Jumbo", από τις οποίες πολλοί ενοχλούνται. Κάνουν καλό όμως (και στα έσοδα των ραδιοφώνων πρώτα απ' όλα).

Η "Eldorado" αλήθεια γιατί να διαφημίζεται; Ποιος ο λόγος να χορηγεί την πρωινή εκπομπή του «Αθήνα 9,84» ή το πεντάλεπτο ιστορίας του Καμπουράκη στο «Βήμα 99,5»; Γιατί ο ακροατής-καταναλωτής να μαθαίνει πως χορηγός είναι η «Ελληνικός Χρυσός»; Τι ωφελείται η εταιρία και τι εμείς, το κοινό; Πουλάει τίποτε η "Eldorado" στα μαγαζιά να πάμε να (το) αγοράσουμε;

Λέτε η «Ελληνικός Χρυσός» να θέλει να ελέγχει την ενημέρωση με εκτενές πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής ώστε να μη βγαίνουν ρεπορτάζ για τις αντιδράσεις των κατοίκων;

Δεν το πιστεύω.

Δημήτρης Κανελλόπουλος - e-tetradio

 

Καλαϊδόπουλος
zolotas