XanTheater

  • Τώρα επισημαίνουν όλοι (μα όλοι, ακόμη και οι αμίλητοι των τελευταίων χρόνων) κάθε λακκούβα και κάθε ατέλεια της πόλης
  • Για γέλια και για κλάματα: Σιωπή ή μετρημένες κουβέντες ολόκληρων χρόνων μετατράπηκαν σε φλογερό ενδιαφέρον και βομβαρδισμό ιδεών και προτάσεων!
  • ...και ξαφνικά εμφανίζονται από το πουθενά διάφοροι απίθανοι και... πιθανοί τύποι φωνάζοντας "φύγετε όλοι, ήρθαμε εμείς και θα κάνουμε τους δήμους της Ξάνθης παραδείσους"!
  • ...και κάποτε να μάθουμε πως δεν είναι πυροσβεστική υπηρεσία, αλλά πυροσβεστικό σώμα
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

e-Ξανθη-ματα

"Η Βίβλος για αθεόφοβους" - Giobbe Covatta, εκδόσεις "Αστάρτη", σελίδες 170

Κυριολεκτικά και μεταφορικά, ο τύπος που ακούει στο όνομα Τζόμπε Κοβάτα "δεν έχει τον θεό του"! Πιάνει τη Βίβλο από την αρχή ως το τέλος και… της αλλάζει την πίστη. “Εν αρχή ην ο λόγος. Ο αντίλογος ήρθε πολύ καιρό μετά”, γράφει σ’ αυτό το βιβλίο που εκδόθηκε στην Ιταλία το 1991 και ήρθε στην Ελλάδα εφτά χρόνια αργότερα.

Περισσότερα...

Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν το δικαίωμα να μιλάνε λεγεώνες ηλιθίων που άλλοτε δεν μίλαγαν παρά μόνο σε μπαρ αφού είχαν πιει κανένα ποτήρι κρασί, χωρίς να βλάπτουν την κοινότητα. Τους αναγκάζαμε αμέσως να σωπάσουν, αλλά σήμερα έχουν το ίδιο δικαίωμα λόγου με ένα βραβείο Nobel.

Umberto Eco

 

Πενήντα χρόνια πέρασαν Ελλάς μου ζωοδότειρα

και χοίροι πίνουνε νερό μέσ’ από δισκοπότηρα

κι όλοι τα νύχια ξύνομε στη σάπια σου κουφάλα

και λέγει κάθε γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

κι όλα τα πολιτεύματα μανέστρα κι ανακάτωμα

και λογοδιάρροι’ αγιάτρευτη και γενικό ξεπάτωμα.