XanTheater

  • Τώρα επισημαίνουν όλοι (μα όλοι, ακόμη και οι αμίλητοι των τελευταίων χρόνων) κάθε λακκούβα και κάθε ατέλεια της πόλης
  • Για γέλια και για κλάματα: Σιωπή ή μετρημένες κουβέντες ολόκληρων χρόνων μετατράπηκαν σε φλογερό ενδιαφέρον και βομβαρδισμό ιδεών και προτάσεων!
  • ...και ξαφνικά εμφανίζονται από το πουθενά διάφοροι απίθανοι και... πιθανοί τύποι φωνάζοντας "φύγετε όλοι, ήρθαμε εμείς και θα κάνουμε τους δήμους της Ξάνθης παραδείσους"!
  • ...και κάποτε να μάθουμε πως δεν είναι πυροσβεστική υπηρεσία, αλλά πυροσβεστικό σώμα
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της EuroStat για το επίπεδο διαβίωσης του ελληνικού πληθυσμού, όπως αυτό αντικατοπτρίζεται στην οικονομική αδυναμία επαρκούς θέρμανσης. Στο σύνολο της Ευρωπαϊκή Ένωσης, το 8% δηλώνει ότι δεν μπορεί να έχει επαρκή θέρμανση λόγω οικονομικής αδυναμίας κι αυτή είναι μια ακόμα πληγή που άφησε πίσω της η κρίση. Ειδικά όσον αφορά στην Ελλάδα των δραματικών εισοδηματικών απωλειών, το ποσοστό διαμορφώνεται στο 25,7%, κάτι που σημαίνει ότι το ένα τέταρτο του πληθυσμού αδυνατεί να καλύψει μια βασική ανάγκη αξιοπρεπούς διαβίωσης!

Με αυτό το ποσοστό η Ελλάδα κατατάσσεται στην τρίτη θέση, πίσω από τη Βουλγαρία (36,5%) και τη Λιθουανία (28,9%). Η τάση είναι πτωτική, αλλά με τη διαφορά ότι ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη αυτά τα ποσοστά άρχισαν να μειώνονται μετά από το 2012 (11% μ.ο.), στη χώρα μας η βελτίωση αυτού του κοινωνικού δείκτη ξεκίνησε μετά από το 2014 κι αφού είχε φτάσει στο ασύλληπτο 32,9%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι Έλληνες προμηθεύονται πετρέλαιο θέρμανσης με μέση τιμή 1,025 ευρώ/λίτρο, όταν η μέση τιμή στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης διαμορφώνεται στα 0,794 ευρώ και στην Ευρωζώνη στα 0,781 ευρώ/λίτρο, ως αποτέλεσμα της υψηλής φορολογίας στα καύσιμα.

πηγή