XanTheater

  • Η ρήση "δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται" βρήκε εφαρμογή (και) στον ΣυΡιζΑ Ξάνθης
  • Το καλό είναι ότι μετά τις εκλογές θα εξαφανιστούν από τα γραμματοκιβώτια, όπως πριν από λίγο καιρό χάθηκαν και οι επίδοξοι δήμαρχοι και σύμβουλοι...
  • Νέες μέρες δόξας για ηλεκτρονικά -και όχι μόνο- γραμματοκιβώτια που λαμβάνουν καθημερινά πλέον την αγάπη άγνωστων μέχρι χθες θαυμαστών τους...
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Νίκος

Ιδιαίτερα κινητικός εμφανίζεται στις αγορές του ο Έλληνας καταναλωτής, επιλέγοντας τρόφιμα από πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης και με πολλές και συχνές επισκέψεις, έχοντας ως κύριο κανάλι αγορών το super market λόγω εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων, ποικιλίας προϊόντων και ουσιαστικής εξυπηρέτησης. Αυτό προκύπτει από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.

Αναλυτικότερα, το σημείο πώλησης που επισκέπτονται όλοι οι καταναλωτές είναι το super market, με μόλις το 1% να δηλώνει ότι δεν επισκέπτεται ποτέ κάποιο. Ο μέσος καταναλωτής το επισκέπτεται τρεις φορές ή περισσότερες εβδομαδιαίως, με την πλειονότητα να επιλέγει δυο ή περισσότερες αλυσίδες για τις αγορές της. Κάτι που σχετίζεται με την ένταση των προσφορών και τα μικρότερα καλάθια ανά επίσκεψη σε σχέση με το παρελθόν, τα οποία πρακτικά μεταφράζονται σε περισσότερες επισκέψεις.

Δεύτερο σημείο πώλησης τροφίμων με μεγάλη επισκεψιμότητα είναι ο φούρνος-αρτοπωλείο με το 43% του κοινού να κάνει τουλάχιστον πέντε επισκέψεις ανά εβδομάδα. Η λαϊκή αγορά καταγράφει περίπου μία επίσκεψη ανά εβδομάδα σε ποσοστό 78% των καταναλωτών. Τα εξειδικευμένα σημεία πώλησης κρεοπωλείο – ιχθυοπωλείο - οπωροπωλείο λαμβάνουν επίσης μία επίσκεψη ανά εβδομάδα. Το κρεοπωλείο ξεχωρίζει από τα εξειδικευμένα καταστήματα με το 77% του κοινού να το επισκέπτεται, ενώ η διείσδυση του οπωροπωλείου και του ιχθυοπωλείου είναι μικρότερη, με το 65% να έχει έστω μία επίσκεψη ανά εβδομάδα.

Κατά μέσο όρο ο καταναλωτής αγοράζει από δεκατέσσερις ως δεκαέξι φορές εβδομαδιαίως κάποιου είδους τρόφιμα από κάποιο από τα εξεταζόμενα σημεία πώλησης. Χαρακτηριστικό είναι ότι η κατανομή των επισκέψεων είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένη, με το super market να έχει το 21% (το οποίο «σπάει» περεταίρω σε διαφορετικά καταστήματα), ο φούρνος το 23%, η λαϊκή αγορά το 10% και το εξειδικευμένο κατάστημα -κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, οπωροπωλείο- επίσης περίπου το 10%.

 

Καλαϊδόπουλος
Vatzip