XanTheater

  • Είναι μακράν η πιο κακοφωτισμένη πόλη
  • Έσπευσαν να γράψουν οι... γνωστοί (αργυρώνητοι και τζαμπατζήδες), αλλά η πραγματικότητα τους χαστουκίζει
  • Την ημέρα και ώρα των συγκεντρώσεων για την επέτειο του Πολυτεχνείου θεώρησε καταλληλότερη για να συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης!... Τελικά τα "μάζεψε" ή το "μάζεψαν" κάποιοι
  • Κουράγιο παιδιά
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Συνεχίζεται η καθοδική πορεία των ξενοδοχειακών τιμών στην Ελλάδα, έστω και αν το ποσοστό είναι μικρό (1%). Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η χώρα με το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα (19%) είναι η Τσεχία -κατεξοχήν χειμερινός προορισμός- και ακολουθεί η Ουγγαρία με μείωση της τάξεως του 10%.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα του Καταλόγου Ξενοδοχειακών τιμών της «trivago Hotel Price Index» για τον μήνα Φεβρουάριο. Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών «trivago», οι αμερικάνοι χρήστες έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους προς τους μεσογειακούς προορισμούς. Συγκρίνοντας τις αναζητήσεις που προήλθαν από την Αμερική, τον Ιανουάριο του 2014 με αυτές του Ιανουαρίου του 2013 παρατηρείται δραματική μείωση. Οι αναζητήσεις για ελληνικούς προορισμούς μειώθηκαν κατά 50% σε σχέση με πέρυσι, ενώ για την Ιταλία μειώθηκαν κατά 48%. Το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης παρατηρείται στις αναζητήσεις για την Πορτογαλία, ποσοστό που αγγίζει το 60%, για την Ισπανία η μείωση αγγίζει το 56% και για την Τουρκία το 50%.

Φαίνεται πως οι Γάλλοι τον Ιανουάριο του 2014 είναι οι πιο ένθερμοι υποστηρικτές μας καθώς το ποσοστό αναζητήσεων τους για ελληνικούς προορισμούς αυξήθηκε κατά 80% σε σχέση με πέρυσι. Μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αναζητήσεων προς την Ελλάδα παρουσιάζεται και από τους Γερμανούς, ποσοστό που αγγίζει το 43% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2013. Αλλά και το ποσοστό των άγγλων ταξιδιωτών, αν και παραδοσιακά τιμούν την Ελλάδα, παρουσιάζεται ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, κατά 20%.

Να σημειωθεί ότι σε σχέση με το προηγούμενο έτος και λαμβάνοντας υπόψη τις αναζητήσεις που προέρχονται και από τις σαράντα πλατφόρμες της «trivago», το ποσοστό αναζητήσεων προς την Ελλάδα αυξήθηκε κατά 14%. Αίσθηση προκαλεί ότι την ίδια στιγμή που οι ξένοι ταξιδιώτες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στους ελληνικούς προορισμούς και το χειμώνα, οι έλληνες ταξιδιώτες επιλέγουν Βουλγαρία και Τουρκία. Το ποσοστό αναζητήσεων των Ελλήνων για τους προορισμούς της Τουρκίας αυξήθηκε κατά 68% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και 55% για τους προορισμούς της Τουρκίας.

Μια ματιά στις τιμές των ελληνικών χειμερινών προορισμών:

Προορισμός

Ιανουάριος 2014

Φεβρουάριος 2014

Ποσοστό

Δελφοί

84

83

-1%

Καλαμπάκα

64

61

-5%

Καλάβρυτα

84

77

-8%

Καρπενήσι

67

62

-7%

Καστοριά

67

65

-3%

Μακρινίτσα

64

60

-6%

Μέτσοβο

73

61

-16%

Μονεμβασιά

48

47

-2%

Πορταριά

76

68

-11%

Τρίκαλα Κορινθίας

106

89

-16%

Οι μέσες τιμές διανυκτέρευσης δίκλινου δωματίου στους κατεξοχήν χειμερινούς προορισμούς ακολουθούν καθοδική τροχιά, κάτι που προκαλεί αίσθηση καθώς ο Φεβρουάριος είναι ο κατεξοχήν μήνας των χειμερινών αποδράσεων, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, όπως η Τσαγκαράδα Πηλίου που παρουσιάζει αύξηση ξενοδοχειακών τιμών ανά διανυκτέρευσης της τάξεως του 8%. Η μεγαλύτερη μείωση ξενοδοχειακών τιμών παρουσιάζεται στο Μέτσοβο και στα Τρίκαλα Κορινθίας, όπου σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα οι μέσες ξενοδοχειακές τιμές πέφτουν κατά 16%.

 

zolotas
Καλαϊδόπουλος
yavuz
Μπουμπούκης