XanTheater

  • Την ημέρα και ώρα των συγκεντρώσεων για την επέτειο του Πολυτεχνείου θεώρησε καταλληλότερη για να συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης!... Τελικά τα "μάζεψε" ή το "μάζεψαν" κάποιοι
  • Κουράγιο παιδιά
  • ...ναι, αλλά φτιάχνουν δρόμους!
  • Για την τρομερή ποιότητα της ασφάλτου που στρώθηκε στην 28ης Οκτωβρίου, θα τα πούμε μετά τα πρωτοβρόχια...
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Ξάνθης εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση (παρατίθεται αυτούσια) με τον παραπάνω τίτλο, με αφορμή το ξεκίνημα άλλης μιας σχολικής χρονιάς:

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών εύχεται σε όλους τους συναδέλφους, μόνιμους και  αναπληρωτές, καλή δύναμη ώστε και φέτος να ανταπεξέλθουν στο δύσκολο αλλά και δημιουργικό έργο της μόρφωσης των μαθητών. Καλούμε τους συναδέλφους από την πρώτη μέρα να απευθυνθούν και να συσπειρωθούν στο σωματείο για κάθε μικρό και μεγάλο πρόβλημα.

Η φετινή Α΄ φάση προσλήψεων καταδεικνύει με τον πιο ηχηρό τρόπο ένα πράγμα: ότι οι χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές, στην πράξη αναπληρώνουν τον ίδιο τους τον εαυτό, δεν καλύπτουν έκτακτα κενά αλλά λιγότερες, ακόμα και από τις στοιχειώδεις ανάγκες των σχολειών. Η ίδια η πραγματικότητα επιβεβαιώνει την αναγκαιότητα χιλιάδων μόνιμων διορισμών, την άμεση μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία που ξεπερνούν τους 33.000. Ταυτόχρονα, τα σχολεία θα ξεκινήσουν με χιλιάδες κενά αφού ακόμη και αυτές οι προσλήψεις δεν καλύπτουν όλες τις πραγματικές ανάγκες.    

Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Ξάνθης η σχολική χρονιά ξεκινάει με (τουλάχιστον)

8 κενά στα νηπιαγωγεία με μια σειρά ολοήμερα τμήματα να μη λειτουργούν από την αρχή της χρονιάς, για άλλη μια χρονιά να μοιράζονται οι παράλληλες στηρίξεις σε περισσότερους από έναν μαθητή (5 κενά σε δημοτικά και 1 σε νηπιαγωγείο), 3 τμήματα ένταξης και ένα τμήμα στο Σχολείο κωφών χωρίς εκπαιδευτικό, 12 τμήματα υποδοχής χωρίς εκπαιδευτικούς, 2 τάξεις χωρίς δασκάλους, κενά εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (3 θεατρικής αγωγής, 6 εικαστικών, 2 γυμναστές, 1 Γερμανικών, 1 Μουσικής).

Εδώ και τώρα να πραγματοποιηθεί Β΄ φάση προσλήψεων και να καλυφθούν όλα τα κενά.

Η μόνη ρεαλιστική λύση υπέρ των μορφωτικών και εργασιακών δικαιωμάτων είναι να δυναμώσει η πάλη για τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.

Για να μπει τέλος στην αδιοριστία και το αίσχος της ελαστικής εργασίας, για το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, με την μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία (πάνω από 33.000). Για την εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων.

Για να  έχει κάθε μαθητής πρόσβαση στη δομή που έχει ανάγκη, να υπάρχουν παντού τμήματα ένταξης, ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή. Να λειτουργήσουν από την πρώτη μέρα οι τάξεις υποδοχής.

Να στηριχθεί η δουλειά του εκπαιδευτικού μέσα στην τάξη με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη (το ανώτερο 15 μαθητές για Νηπιαγωγείο και Α΄- Β΄ Δημοτικού και 20 σε όλες τις άλλες).

Για να στηριχθούν οι υποδομές των σχολείων, να γίνουν όλοι οι απαραίτητοι αντισεισμικοί έλεγχοι, να υπάρξουν σχέδια αντιπυρικής και αντιπλημμυρικής προστασίας. Να παρθούν όλα τα μέτρα για την ουσιαστική εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο. Γενναία χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, ούτε 1 ευρώ από την τσέπη γονιών, εκπαιδευτικών.

 

Καλαϊδόπουλος
yavuz
Μπουμπούκης