Εσωτερικό τουρνουά blitz με τη συμμετοχή 41 σκακιστών και σκακιστριών με ενεργό δελτίο της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας διοργανώθηκε με επιτυχία την Κυριακή από τον Σκακιστικό Όμιλο Ξάνθης.
Νικητές γενικής κατάταξης
- 1ος με το απόλυτο 9/9 ο Νικόλαος Γεωργιάδης (χρυσό μετάλλιο)
- 2ος με 8/9 ο Σάββας Σεχλίδης (ασημένιο μετάλλιο)
- 3ος με 7/9 ο Βενιαμίν Νεοφυτίδης (χάλκινο μετάλλιο)
- 1ο κορίτσι με 6/9 η Κωνσταντίνα Μανιάτη (χρυσό μετάλλιο)
Νικητές ηλικιακών κατηγοριών
- 1ος Κ16 με 7/9 ο Βασίλειος Αναγνωστόπουλος (χρυσό μετάλλιο)
- 1ος Κ14 με 6/9 ο Δημήτριος Μπαλαφούτης (χρυσό μετάλλιο)
- 1η Κ12 με 6/9 η Πηνελόπη Μήλιου (χρυσό μετάλλιο)
- 1ος Κ10 με 6/9 ο Νικόλαος Τσούργιαννης (χρυσό μετάλλιο)
- 1ος Κ08 με 5,5/9 ο Ευστάθιος Μαραγκοζίδης (χρυσό μετάλλιο).
Ο Σ.Ο.Ξ. συγχαίρει τους νικητές και τις νικήτριες για τις επιτυχίες τους, αλλά και όλους όσους συμμετείχαν στο τουρνουά για τις προσπάθειες που κατέβαλαν.


