XanTheater

  • Μετά την τρίμηνη -και βάλε- εξαφάνιση (τα μπάνια του λαού γαρ), επέστρεψαν έμπλεοι... αγωνιστικότητας και με παντελώς αταίριαστα με το κλίμα της ήττας παχιά λόγια
  • Διαχειριστής του Ε.Σ.Π.Α. λίγο πριν από δημοτικές και περιφερειακές εκλογές! Δεν θα πλήξουμε...
  • Νύχτα "κατέβηκε" και εξαφανίστηκε η "είδηση" για τους... τζιχαντιστές στη Γλαύκη
  • Όχι μόνο κλείνουν λες κι είναι... "εδώδιμα-αποικιακά", αδιαφορώντας για το "λειτούργημα", τις "επάλξεις" και τα άλλα στομφώδη, αλλά μερικοί ούτε καν το αναγγέλλουν!
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Μπορούν να εξηγήσουν στον κόσμο όλοι οι φορείς (του "κόμματος της εργατιάς" μη εξαιρουμένου) και όλα τα Μ.Μ.Ε. της Ξάνθης, γιατί αυθαίρετα αναφέρουν πάντα και μόνο ως "εργατικό" το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ξάνθης; Ακόμη και η επιγραφή στην είσοδό του, το φωνάζει!
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Νίκος

Πριν από το τέλος του έτους αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η μήκους 55 χιλιομέτρων(!) γέφυρα που θα συνδέει το Χονγκ Κονγκ με την πόλη Ζουχάι και το Μακάο της Κίνας, μετά από περίπου επτά χρόνια εργασιών.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη γέφυρα που διασχίζει θάλασσα, είκοσι φορές μεγαλύτερη από τη γέφυρα "Golden gate" του Σαν Φρανσίσκο. Για το μεγαλειώδες έργο χρειάστηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, οι οποίοι θα ήταν αρκετοί για να κατασκευαστούν εξήντα πύργοι του Άιφελ. Όσο για το κόστος κατασκευής, εκτιμάται στα 13,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Με την ολοκλήρωση της γέφυρας, η απόσταση από το Χονγκ Κονγκ μέχρι το Μακάο θα διανύεται εντός τριάντα λεπτών, αντί των τριών ωρών που απαιτούνται σήμερα. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής οι οδηγοί θα διασχίζουν και ένα υποθαλάσσιο τούνελ, προκειμένου να διευκολύνεται και η κίνηση των πλοίων.

 

Medi help