XanTheater

  • Για γέλια και για κλάματα: Σιωπή ή μετρημένες κουβέντες ολόκληρων χρόνων μετατράπηκαν σε φλογερό ενδιαφέρον και βομβαρδισμό ιδεών και προτάσεων!
  • Σχολεία στους δήμους, εκπαιδευτικός δήμαρχος κι όμως καμία καταδίκη των φασιστικών συνθημάτων σε σχολείο!
  • Σωρηδόν κόβονται φέτος οι "κομμένες" για αρκετά χρόνια πίτες
  • ...και ξαφνικά εμφανίζονται από το πουθενά διάφοροι απίθανοι και... πιθανοί τύποι φωνάζοντας "φύγετε όλοι, ήρθαμε εμείς και θα κάνουμε τους δήμους της Ξάνθης παραδείσους"!
  • ...και κάποτε να μάθουμε πως δεν είναι πυροσβεστική υπηρεσία, αλλά πυροσβεστικό σώμα
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Πριν από το τέλος του έτους αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η μήκους 55 χιλιομέτρων(!) γέφυρα που θα συνδέει το Χονγκ Κονγκ με την πόλη Ζουχάι και το Μακάο της Κίνας, μετά από περίπου επτά χρόνια εργασιών.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη γέφυρα που διασχίζει θάλασσα, είκοσι φορές μεγαλύτερη από τη γέφυρα "Golden gate" του Σαν Φρανσίσκο. Για το μεγαλειώδες έργο χρειάστηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, οι οποίοι θα ήταν αρκετοί για να κατασκευαστούν εξήντα πύργοι του Άιφελ. Όσο για το κόστος κατασκευής, εκτιμάται στα 13,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Με την ολοκλήρωση της γέφυρας, η απόσταση από το Χονγκ Κονγκ μέχρι το Μακάο θα διανύεται εντός τριάντα λεπτών, αντί των τριών ωρών που απαιτούνται σήμερα. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής οι οδηγοί θα διασχίζουν και ένα υποθαλάσσιο τούνελ, προκειμένου να διευκολύνεται και η κίνηση των πλοίων.