XanTheater

  • Μεγάλη χαρά δίνει πλέον κάθε "πικραμένος" στα δημοσιογραφικά e-mails - Θυμήθηκαν τον τύπο και οι πλέον αμίλητοι της τελευταίας τετραετίας
  • 3,7% η συμμετοχή καθηγητών της Ξάνθης στην απεργία της 14ης Νοεμβρίου...
  • ...κι ο δήμος Ξάνθης να πανηγυρίζει για το WiFi
  • Μια... "ωραία ατμόσφαιρα" εκεί στο νοσοκομείο Ξάνθης, με τον απόηχο να φτάνει στα κεντρικά Μ.Μ.Ε.
  • Ναυάγησε η υποψηφιότητα Τεφρωνίδη για τον δήμο Ξάνθης με στήριξη του ΣυΡιζΑ, με εκατέρωθεν ανακοινώσεις για... διαζύγιο κοινή συναινέσει
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Πριν από το τέλος του έτους αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η μήκους 55 χιλιομέτρων(!) γέφυρα που θα συνδέει το Χονγκ Κονγκ με την πόλη Ζουχάι και το Μακάο της Κίνας, μετά από περίπου επτά χρόνια εργασιών.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη γέφυρα που διασχίζει θάλασσα, είκοσι φορές μεγαλύτερη από τη γέφυρα "Golden gate" του Σαν Φρανσίσκο. Για το μεγαλειώδες έργο χρειάστηκαν 420.000 τόνοι χάλυβα, οι οποίοι θα ήταν αρκετοί για να κατασκευαστούν εξήντα πύργοι του Άιφελ. Όσο για το κόστος κατασκευής, εκτιμάται στα 13,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

Με την ολοκλήρωση της γέφυρας, η απόσταση από το Χονγκ Κονγκ μέχρι το Μακάο θα διανύεται εντός τριάντα λεπτών, αντί των τριών ωρών που απαιτούνται σήμερα. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής οι οδηγοί θα διασχίζουν και ένα υποθαλάσσιο τούνελ, προκειμένου να διευκολύνεται και η κίνηση των πλοίων.