Ο Εμπορικός Σύλλογος Ξάνθης ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και τους επαγγελματίες της πόλης ότι τη Δευτέρα 1 Ιουνίου, ημέρα εορτασμού του Αγίου Πνεύματος, τα εμπορικά καταστήματα της Ξάνθης θα παραμείνουν κλειστά, τηρώντας το καθιερωμένο έθιμο των τελευταίων ετών.
Ευχαριστούμε το καταναλωτικό κοινό για την κατανόηση και τη διαρκή στήριξή του στην τοπική αγορά της Ξάνθης.


