INDEXANTHI.GR
Διάφορα

Ε.Β.Ε. Ξάνθης: Παρουσίαση ευρωπαϊκού έργου

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ξάνθης διοργανώνει συνάντηση ενδιαφερόμενων φορέων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου «EUFEAST – Εορταστικά μονοπάτια για ένα βιώσιμο αύριο» που υλοποιείται μέσω του προγράμματος «InterReg Europe».

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα (18.00) της Τετάρτης 3 Ιουνίου στην αίθουσα του Ε.Β.Ε. Ξάνθης με τη συμμετοχή εκπροσώπων φορέων, οργανισμών και επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στους τομείς του πολιτισμού, της τοπικής ανάπτυξης και της επιχειρηματικότητας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν

  • το έργο «EUFEAST» και οι στόχοι του
  • η στρατηγική του Ε.Β.Ε. Ξάνθης για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη της περιοχής
  • οι δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο του έργου
  • ευκαιρίες αξιοποίησης χρηματοδοτικών εργαλείων από πολιτιστικούς φορείς.

Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με ανοιχτή συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων. Περισσότερες πληροφορίες για το έργο είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα https://www.interregeurope.eu/eufeast.

Σχετικά άρθρα

«Για το πιθάρι, συνέχεια και τέλος»

Πραγματοποιήθηκε το φεστιβάλ Κ.Ν.Ε.-“Οδηγητή” στην Ξάνθη

Ξεκινούν οι εορταστικές εκδηλώσεις στην Ξάνθη – Το πρόγραμμα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies