Επίσκεψη στην Ξάνθη πραγματοποιεί το πρωί (11.000 του Σαββάτου 30 Μαΐου ο πρόεδρος των Δημοκρατών- Προοδευτικό Κέντρο Στέφανος Κασσελάκης.
Στο πλαίσιο περιοδείας με τίτλο «Ακούμε την Ελλάδα», ο κ. Κασσελάκης θα επισκεφθεί τα γραφεία του κόμματος (Χατζησταύρου 2) και στη συνέχεια θα περιηγηθεί στο παζάρι της πόλης, όπου θα συνομιλήσει με πολίτες.


