Το φεστιβάλ αναρρίχησης Νέστου επιστρέφει για τέταρτη φορά στα αναρριχητικά πεδία της Γαλάνης το σαββατοκύριακο 23-24 Μαΐου, για να φέρει μαζί παλιούς και νέους φίλους του ξεχωριστού αθλήματος και να δώσει την ευκαιρία σε όποιον θέλει να το γνωρίσει για πρώτη φορά, με το ακόλουθο πρόγραμμα:
Σάββατο 23 Μαΐου
- Στις 09.00: Έναρξη-υποδοχή. Στο μονοπάτι προς τα αναρριχητικά πεδία για τις εγγραφές και τις πρώτες πληροφορίες της ημέρας
- Στις 15.00: Ενημέρωση. Συγκέντρωση στη μεγάλη σπηλιά για μια περιήγηση στις ιδιαιτερότητες των πεδίων και της γύρω περιοχής
- Στις 18.30: Βραδινή εκδήλωση. Ραντεβού απέναντι στην καντίνα στην παραλία της Γαλάνης για μια ξεχωριστή βραδιά: Fingerboad διαγωνισμός. Κεντρική παρουσίαση: Ταξιδεύουμε στις Άλπεις μέσα από τις εμπειρίες και τις αναρριχητικές διαδρομές της Αναστασίας Γιαννιώτη και του Τάσου Γερμανίδη. Κλήρωση δώρων και μετά live βραδιά με τους «Beetroots» στην καντίνα.
Κυριακή 24 Μαΐου
- Στις 09.00: Πρωινή πεζοπορία στα στενά του Νέστου. Ραντεβού στην καντίνα
- Στις 09.00: Δράση στα πεδία. Η μέρα ξεκινά με αναρρίχηση και δράση στα βράχια
- Στις 09.00: Πρωινή yoga. Για όσους επιθυμούν μια διαφορετική εκκίνηση, ραντεβού στην καντίνα για ένα αναζωογονητικό μάθημα yoga στην αμμουδιά της Γαλάνης
- Στις 17.00: Ολοκλήρωση. Λήξη του φεστιβάλ και ανανέωση του ραντεβού για την επόμενη φορά.


