Παρασκευή 22 Μαΐου
- Γυμναστήριο 3ου γυμνασίου: Παρουσίαση προγραμμάτων-δράσεων «Γνωρίστε καλύτερα το σχολείο μας μέσα από τις δράσεις του». Θα παρουσιαστούν οι σημαντικότερες δράσεις που πραγματοποιήθηκαν από το σχολείο (εξωδιδακτικά προγράμματα, δράσεις ενεργού πολίτη, εκδρομές, επισκέψεις κ.ά.).
Σάββατο 23 Μαΐου
- Δημοτικό Αμφιθέατρο κεντρικής πλατείας στις 19.00 – Πολιτιστικός σύλλογος «Θάμυρις»: 3η χορευτική συνάντηση παιδικών και εφηβικών συγκροτημάτων «Μύρισε η άνοιξη, ήρθε το καλοκαίρι». Συμμετέχουν χορευτικά από την Ξάνθη και διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Σε περίπτωση κακοκαιρίας η εκδήλωση μεταφέρεται στο δημοτικό αμφιθέατρο Ξάνθης.
Κυριακή 24 Μαΐου
- Δημοτικό Αμφιθέατρο κεντρικής πλατείας στις 19.00 – Πολιτιστικός σύλλογος «Θάμυρις»: 3η χορευτική συνάντηση παιδικών και εφηβικών συγκροτημάτων «Μύρισε η άνοιξη, ήρθε το καλοκαίρι». Συμμετέχουν χορευτικά από την Ξάνθη και διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Σε περίπτωση κακοκαιρίας η εκδήλωση μεταφέρεται στο δημοτικό αμφιθέατρο Ξάνθης.


