INDEXANTHI.GR
Παιδεία

Δευτέρα 25 Μαΐου: Η εκδήλωση των γιορτών νεολαίας

Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του 2ου γυμνασίου Ξάνθης στις 09.00: Παρουσίαση πέντε προγραμμάτων και δράσεων του σχολείου για το σχολικό έτος που διανύουμε:

  • Παράσταση θεάτρου σκιών «Ο Αλέξανδρος και το καταραμένο φίδι» από τον μαθητή της γ’ γυμνασίου Γεώργιο Μπαμπαΐτη
  • «3D printing… 3D thinking»: Το πρόγραμμα συνδέει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση με τη σύγχρονη τεχνολογία, προωθώντας τη δημιουργική σκέψη και τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και τρισδιάστατης εκτύπωσης. Παράλληλα ενισχύει τη βιωματική και συνεργατική μάθηση, καλλιεργώντας δεξιότητες σχεδιασμού, επίλυσης προβλημάτων και υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον
  • «Όταν οι μνήμες ανθίζουν…»: Γνωριμία με έθιμα, τέχνες, μουσική και χορούς, αξίες της ελληνικής παράδοσης, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες
  • «Μούσες εν χορώ»: Βιωματική σύνδεση της μουσικής με την ποίηση και τις καλές τέχνες
  • «Ηθοποι-ητες εν δράσει»: Οι μαθητές/-τριες του ομώνυμου προγράμματος ανεβάζουν στη σκηνή μια ιδιαίτερη οικογενειακή ιστορία που αποδίδουν με χιούμορ, ζωντάνια και δημιουργικότητα. Μέσα από την ερμηνεία τους, καθημερινές καταστάσεις μετατρέπονται σε θεατρική εμπειρία, αναδεικνύοντας τόσο τις ανθρώπινες σχέσεις όσο και τις κωμικές πλευρές της ζωής. Η παράσταση αποτελεί αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας, ενθουσιασμού και καλλιτεχνικής έκφρασης των μαθητών/-τριων, προσκαλώντας το κοινό να γελάσει και να συγκινηθεί μέσα από τη σκηνική δράση.

Σχετικά άρθρα

Ε.Μ.Ε. Ξάνθης: Οι επιτυχόντες στον πανελλήνιο διαγωνισμό “Θαλής”

Super User

Γιορτές Νεολαίας – Το πρόγραμμα της Τρίτης

Super User

Ε.Μ.Ε. Ξάνθης: Βραβεύσεις και νέος διαγωνισμός

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies