Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ξάνθης διοργανώνει τελετή βράβευσης για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Π.Ε. Ξάνθης που διακρίθηκαν στους μαθηματικούς διαγωνισμούς «Θαλής» (2025), «Ευκλείδης» και «Πυθαγόρας» (2026), το πρωί (11.30) της Κυριακής 24 Μαΐου στο δημοτικό αμφιθέατρο Ξάνθης.
Θα προηγηθεί ομιλία με τίτλο “Από τη Συήνη στην Αλεξάνδρεια… 7,2 μοίρες δρόμος” και θα ακολουθήσει η βράβευση των μαθητών και μαθητριών.


