INDEXANTHI.GR
Παιδεία

Τελετή βράβευσης από την Ε.Μ.Ε. Ξάνθης

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ξάνθης διοργανώνει τελετή βράβευσης για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Π.Ε. Ξάνθης που διακρίθηκαν στους μαθηματικούς διαγωνισμούς «Θαλής» (2025), «Ευκλείδης» και «Πυθαγόρας» (2026), το πρωί (11.30) της Κυριακής 24 Μαΐου στο δημοτικό αμφιθέατρο Ξάνθης.

Θα προηγηθεί ομιλία με τίτλο “Από τη Συήνη στην Αλεξάνδρεια… 7,2 μοίρες δρόμος” και θα ακολουθήσει η βράβευση των μαθητών και μαθητριών.

Σχετικά άρθρα

Ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 2ου δημοτικού σχολείου Ξάνθης

Super User

Ανακοίνωση της Ε.Λ.Μ.Ε. Ξάνθης για την επίσκεψη Καλατζή

Super User

Συναγερμός στον Διδασκαλικό Σύλλογο Ξάνθης

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies