INDEXANTHI.GR
Διάφορα

Προβολή ταινίας στη “Ρωγμή”

Το ντοκιμαντέρ “The other half” προβάλλεται το βράδυ (20.00) του Σαββάτου 16 Μαΐου στις 20:00 στη «Ρωγμή».

Θα ακολουθήσει συζήτηση με τον δημιουργό του ντοκιμαντέρ Γιώργο Μουτάφη.

Σχετικά άρθρα

Κάλεσμα σε… βοήθεια για τα αδέσποτα

Super User

Αιμοδοσία στο Κουτσό

Super User

Ημερίδα στο Ε.Β.Ε. Ξάνθης για την ανάδειξη/πιστοποίηση των τοπικών προϊόντων ποιότητας

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies