XanTheater

  • Στο στόχαστρο της... τρομοκρατίας ο δήμος: Μετά την κούκλα της φάτνης το δέντρο!
  • Προβολή των δήμων όχι μόνο με ξένα (ευρωπαϊκή βοήθεια) αλλά και με ληγμένα "κόλλυβα"!
  • Μεγάλη χαρά δίνει πλέον κάθε "πικραμένος" στα δημοσιογραφικά e-mails - Θυμήθηκαν τον τύπο και οι πλέον αμίλητοι της τελευταίας τετραετίας
  • 3,7% η συμμετοχή καθηγητών της Ξάνθης στην απεργία της 14ης Νοεμβρίου...
  • ...κι ο δήμος Ξάνθης να πανηγυρίζει για το WiFi
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Και τη νέα εκπαιδευτική χρονιά η κατάσταση στο δημόσιο σχολείο, λόγω της συνεχιζόμενης υποχρηματοδότησης, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Πέρα από την κραυγαλέα υποβάθμιση του μορφωτικού-εκπαιδευτικού έργου λόγω των αλλαγών που προώθησε η κυβέρνηση σε γυμνάσιο και λύκειο, έχουμε ως γονείς να αντιμετωπίσουμε και τις τεράστιες υλικοτεχνικές ελλείψεις που έχουν τα σχολεία, από το νηπιαγωγείο ως το λύκειο.

Έχει περάσει ως δεδομένο ότι οι σύλλογοι γονέων θα πρέπει να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να βοηθούν στην κάλυψη βασικών αναγκών λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Φτάνει πια αυτή η κοροϊδία! Ως εδώ! Άμεσα απαιτούμε:

  • Αύξηση των δαπανών για την παιδεία ώστε να υπάρχει πλήρη κάλυψη όλων των σύγχρονων αναγκών με αποκλειστική ευθύνη του κράτους (κυβέρνηση-δήμοι)
  • Να μη βάζει ο γονιός το χέρι στην τσέπη. Για να είναι η παιδεία αποκλειστικά δημόσια και πραγματικά δωρεάν
  • Ένα σχολείο με σύγχρονες υποδομές, να σταματήσει το αίσχος των containers, για σχολικές μεταφορές που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες, για μόνιμο/οργανικό προσωπικό στην καθαριότητα των σχολείων, για τραπεζοκόμους, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους και σχολικούς φύλακες
  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν ΟΛΑ τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία και που έχουν ως αποτέλεσμα τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου
  • Άμεση μέριμνα για τη δημιουργία όλων των απαραίτητων υποδομών για την επέκταση της δίχρονης υποχρεωτικης προσχολικής αγωγής/εκπαίδευσης σε ολόκληρη τη χώρα
  • Αναβάθμιση της ποιότητας των μαθημάτων, με εργαστηριακές υποδομές, με τμήματα το πολύ είκοσι μαθητών (δεκαπέντε για το νηπιαγωγείο και τις α' και β' δημοτικού)
  • Τα δικαιώματα στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες.

Ομοσπονδία Γονέων Μαθητών

Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης