XanTheater

  • Προβολή των δήμων όχι μόνο με ξένα (ευρωπαϊκή βοήθεια) αλλά και με ληγμένα "κόλλυβα"!
  • Μεγάλη χαρά δίνει πλέον κάθε "πικραμένος" στα δημοσιογραφικά e-mails - Θυμήθηκαν τον τύπο και οι πλέον αμίλητοι της τελευταίας τετραετίας
  • 3,7% η συμμετοχή καθηγητών της Ξάνθης στην απεργία της 14ης Νοεμβρίου...
  • ...κι ο δήμος Ξάνθης να πανηγυρίζει για το WiFi
  • Μια... "ωραία ατμόσφαιρα" εκεί στο νοσοκομείο Ξάνθης, με τον απόηχο να φτάνει στα κεντρικά Μ.Μ.Ε.
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Στοιχεία που αφορούν σε συμβάντα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης στη διάρκεια του Μαρτίου στην εδαφική αρμοδιότητα των Περιφερειακών Ενοτήτων Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας και Δράμας, κοινοποίησε η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ως εξής:

Τροχαία

Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σημειώθηκαν 27 τροχαία (έναντι 29 το 2017). Ειδικότερα:

  • Ένα θανατηφόρο τροχαίο (έναντι κανενός το 2017)
  • Δύο σοβαρά τροχαία (όπως επίσης το 2017)
  • 24 ελαφρά τροχαία (έναντι 27 το 2017).

Από τα τροχαία δυστυχήματα καταγράφηκαν συνολικά 33 παθόντες (έναντι 32 το 2017). Ειδικότερα καταγράφηκαν:

  • Ένας νεκρός (έναντι κανενός το 2017)
  • Δύο βαριά τραυματίες (όπως επίσης το 2017)
  • Τριάντα ελαφρά τραυματίες (όπως επίσης το 2017).

Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων-δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν:

  • Η οδήγηση σε κατάσταση μέθης
  • Η παραβίαση προτεραιότητας
  • Η παραβίαση σηματοδότη
  • Η απόσπαση της προσοχής του οδηγού
  • Η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.

Δράσεις τροχονομικής αστυνόμευσης

Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων τον Μάρτιο βεβαιώθηκαν συνολικά 5.906 παραβάσεις, από τις οποίες οι 1.594 ήταν επικίνδυνες, ως ακολούθως:

  • 1.009 για υπερβολική ταχύτητα
  • 136 για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη)
  • 131 για μη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση
  • 118 για μη χρήση κράνους κατά την οδήγηση
  • 85 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
  • 79 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
  • Δεκαπέντε για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
  • Δέκα για φθαρμένα ελαστικά
  • Έξι για αντικανονικούς ελιγμούς
  • Πέντε για αντικανονικό προσπέρασμα.